Ay hanımlar lütfen yardım edin bebeğim 1 aylık az önce emzirirken emzirdiğini taraf terlemişti kaldırdım baktım kulagı birbirine yapışmış terden yani 2 kat olmuş normalde koluma müslin örtü atarım terlemesin diye uyku sersemi işte unuttum neyse yapışmıştı işte bende actim hani kagıt iki kay olur onu açarsınız ya her neyse anladınız beni çok vicdan azabı cekiyorum bişey olmuş mudur allah korusun duyma da falan sorun olur doktora gitmeden içim rahat olmayacak ama