busraaldemir1485 Arkadaşlar 5 günlük bebişim var korona oldum doğumda ve karantinadayim evimde, 10 gün dışarı çıkamıyorum bebeğin kaçıncı günde doktor kontrolü oluyor ve karantinada nasıl yaptırabilirim bilgisi olan beni aydınlatabilir mi ?
Vera1810 busraaldemir1485 çok gecmıs olsun öncelikle bebegınızı güle güle büyütün. Bebek 1 haftalık oldugunda saglık ocagında tapuk kanı alınır. Daha Sonra 1 aylık oldugunda aşıları başlar her yazılan tarihte gidersiniz. Bebek 40 günlük olunca bızım dr umuz kalça testı göz testı istemişti. İşitme testi ilk hafta yapılmıştı. Eger durumu aile hekimi ı arayıp soyler seniz yardım ederler. Bebegınızı her ay dr a gmtğtrseniz gelişimleri takipte olur. 3 ve 5 ayda özel aşıları var bebegın. Devlet özel aşıları karşılamıyor. Bu gibi durumlardan haberdar olursunuz dr takibinde olursa.
arc-1521 busraaldemir1485 çok çok geçmiş olsun😔 bebeğin de analı babalı ömürlü olsun sen artık karantinan bitince gidersin benimde arife günüydü bayram girdi hafta sonu derken bayram bitimi haftası gitmiştik aynı zamanda sağlık ocağına da gitmen gerek orada topuk kanı alınacak üçüncü gün alınıyor ama sen bi sorarsın arayıp bilmiyorlardır doğum yaptığını yoğunluktan kaçırmış olabilirler
Merveeeatmacaa busraaldemir1485 ilk 1 hafta gibi bi sürede topuk kanı alınıyor bir de rutin kontrol oluyor genelde
boncukhaniminannesi busraaldemir1485 Çok çok geçmiş olsun 🌺 Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah 🙏 ilk kontrolü 3 veya 4.gunde doğum yaptığın hastanede çocuk hekimi tarafından sarılık kilo kaybı beslenme vs kontrolü oluyor daha sonra 1.haftan dolunca muhtemelen sağlık ocağı arayıp gün verip topuk testine çağırıyor fakat kendi açımdan konuşuyorum bebeğim 2 aylıkken ben covid oldum daha sonra 9 gün hastanede tedavi olup karantinaya çıkınca bebeğim negatif olmasına rağmen 2 aylık aşılarını yapmadilar ama sağlık bakanlığı ilçe sağlık kim varsa günlerce aradım çünkü içinde verem aşısı da vardı ve süresi geçerse verem savaş vs uğraşmam gerekiyordu baya bir uğraş sonucu annem hiç pozitif olmadı ve bizimle teması yoktu bebeğimi annem getirdi özel ekip beyaz elbiseler vs bebeğime dışarıda aşısını yaptılar 😞