
Merhaba, Cuma günü açık alanda yeşilliklerdeydik.
Dün sabah ayağında bu tarz şişlikler, kızarıklıklar fark ettim.
Dün gün boyu çok rahatsız, huzursuzdu. Mizmiz vaziyetteydi ve ayağını tutuyordu hep. Gün içerisinde ayağında o kirmiziligin ortasından kanlı sulu akıntı oldu. Kaşıyordu sürekli, ağrı durumunu bilemiyorum ama bana dokundurtmuyor.
Akşam stilex krem sürdüm,yatirdim. Gece sürekli ayağını tutarak uyandi ağlamayla.
Yani kaşınıyor gibi değil de ağrıyor gibi ağlıyor.
Açıkçası korktum, kene ısırığından şüphelendim ancak pek benzemiyor da?
Nedir sizce, karsilastiniz mi böyle bir durumla??
