Ozcan98 Kimyon rezene kaynatıp için
Benim bebeğim 2 aylık sadece rezene kaynatıp 3 çay kaşığı da bebeğime veriyorum doktora sorsak onermez belki ama eskiler böyle yaparmış ve gaz damlası kullaniyorduk bıraktık. Rezene gaz damlası dan daha iyi geliyor rahatlıkla gaz çıkartıp kakasını yapabiliyor 😊 Annem ilk rezene verelim dediğinde eşimde bende çok tepki göstermiştir ama şu an elimiz ayağımız oldu 😊