Leylaa_ sezeryan oldum ilk birkaç gün çok iyiydim sonradan bayılacakmış gibi hissetmeye başladım. Elim ayağım tutmuyor kanım çekiliyor sanki, ben de emzirmeye bağlı kan şekerimin düşmesine bağlıyorum🧐 bir de normalde tansiyonum gebelikte ve öncesinde genelde 9/6 10/7 falandı sezaryenden sonra 13/8 falan çıkmaya başladı