Kızım 2 yaş 7 aylık ama çok korkak yani evde sabahtan akşama kadar bacağımın dibinde geziyor olsaki odadan ondan önce çıksam kıyameti koparıyor odaya geldiğimde oturursam oturuyor oturmazsam benimle ayakta bekliyor onu tek bırakacağımdan korkuyor halbuki asla öyle seni tek bırakırım başkasına veririm falan diyen birisi değilim 🙄 ne olacak bu böyle bişeydenmi korktu acaba napmam gerekiyor hiç bilmiyorum lütfen yardım edin