Kızlar bebeğim 3 ay 18 gunluk 4. Ay atagindn cok korkuyorum herkes kötü mu geciriyor bu dönemi yoksa hafif atlatn var mı zaten mizmiz bi bebek bide atak gelince cok kotu oluyo yardm edenm sagolsn cok ama ben vermek pek istemiyorum ozellikle arel bebeğin videolrni izledikten sonra uykusz kalsam da benm yanimda olsn ben uyutcm ben ugrasicm dedm oyle yapiyorum tabi yoruluyom ama olsn