ilaydaergul Kızlar 9 günlük bebeğim var göğsümü tam kavrayamıyor. O yüzden silikon göğüs ucu kullanıyorum eczaneden wee baby aldım şimdilik ama en iyisi hangisi siz ne marka kullanıyorsunuz?
[silindi] ilaydaergul şırınga ile göğüs ucunuzu çıkarmayı denediniz mi benim bebegimde göğüs ucum olmadığı için kavrayamadi ilk günler silikon ucu da kullanamadım şırınga ile çıkartarak verdim şu an tutuyor