Kızlar oğlum bir yaşında emziği kendiliğinden bıraktı sadece uykuya geçerken emiyordu. Emziği bıraktığı günden beri uykusu berbat gözleri kapalı ağlıyor asla almıyor tatlandırıyorum yine de almıyor ne yapıcam bilmiyorum. Ne ayakda sallanmak istiyor ne emzik sadece ağlıyor. Lütfen fikir verin