Seymabasar Güzel bayanlar size de oluyor mu acaba ?doğumdan sonra çok şekerli bişi yesem ishal oluyorum yağlı yemek yesem ishal oluyorum anlamdım neden
Seymabasar Birbebekkkbircicek hayır geçmedi son demlerde daha çok oldum doktora göründüm ısb bagırsak hastalığıymış bende bişi sıkıntı stres olunca çok oluyordum ishal lale verdi bebeğimi emziriyorum diye
Birbebekkkbircicek Seymabasar sunan hala var mı yani canım kaç ay oldu? İshale kale derken ben de emziriyorum ilaç alamaz mıyız
Birbebekkkbircicek Seymabasar canım karın ağrısıyla oluyor mu ya ben yemek yedikten sonra oluyor gaz da oluyor çok değişik bildiğin su yapıyorum :/
Birbebekkkbircicek Seymabasar hayır canım görünmedim hala devam ediyor sülüne ağrılı şekilde senşn durumun nasıl
Seymabasar Birbebekkkbircicek ben iyiyim Allah’a şükür şimdi de vajina enfeksiyonu kapılmışım hamileykende doğumdan sonrada kadınlar mahfoluyor
Seymabasar Birbebekkkbircicek evet göründüm bu gün bir sürü ilaç verdi emzirmeme Rağmen şimdiye kadar nerdeydin dedi bagırsakların gitmiş dinledi bagırsaklarım ses geliyordu kan tahlili ultrasyon istedi verdim beş hap yazdı dedi kronik bagırsak sendromu var vucut direncin düşük kansızsın
Birbebekkkbircicek Seymabasar canım ultrasonda falan ne cıktı nasıl oldum ılaclardan sonra verdiği ilaç isimleri neydi benim hala aynı hala doktora gitmedim