Ipekada34 yani kaka kokusu işte elbette kötüydü 😅 ama bu mamaların içerikleriyle de alakalı. Mesela ben başta klasik aptamil kullanıyordum, doktorumuz aptamil prosyneo’ya başlattı. Daha sonra araştırdım ki prosyneo içerik olarak biraz daha probiyotik ve prebiyotikli. Genelde sezaryen doğum yapanlara öneriliyormuş zaten. Ha şu var bizim bebeğimizin biraz cildi hassas, doktorumuz hafif alerjik dedi. Kaka rengi bu yüzden de öyle olabilir dedi ama herhangi bir teste tabi tutmadı bile, ki çok titiz bir doktordur. Siz de içinizi ferah tutun, tabii ki doktorunuza yine danışın ama çok yüksek ihtimal sizin de mamadan kaynaklı. Demir ilacına başlayın daha koyu bile olacak, endişe etmeyin.