Kbraisik Arkadaşlar merhaba 3 ay 17 günlük bebeğim var. Son zamanlarda yani 1-2 haftadır inanılmaz derecede huysuz yatırsam durmuyor kucakta da bi süre sonra bunalıyor sürekli bir mızmızlanma halinde sürekli ağlamaya hazır inanılmaz yoruldum. Atak haftasında gözüküyor şuan 4.ay atagı olabilirmi. Elleri sürekli ağzında asla bırakmıyor salyası zaten 2.aydan beri akıyor. Bi sıkıntısı ateşi vs de yok. Kafayı yicem artıkkk. Neden olabilir benim gibi olan anneler var mı 😢
Kbra_1992 Kbraisik 3ay 9günlük benzer şeyleri bizde yaşıyoruz uykuya çok direniyo akşamları eşref saati geliyo herhlde ağlıyo çözemedim ne meme istiyo ne mama kızıyo sinirleniyo hem emerken hem mama içerken atak bitti sanmıştım noldu anlamadım
Eda0798 Kbraisik bizde aynı durumdayız hiç bir şekilde durmuyor sürekli ağlıyor uyku gözünden akıyor ama deli gibi ağlıyor çığrınıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 3 ay 10 günlüğüz bizde
DaisyMom Kbraisik ahh benim kizimda oyleydi ki hala oyle 🤣 atak zamaninda olabilirsiniz.Benim kiziminda 2 aylikken basladi salyalari ve 5 ayinda iki tane alttan incileri cikti.Salyasi biraz azaldi ama çok degil hala akiyor.Kizim suan 5 ay 25 gunluk kök sokturuyor bana her uyutmada ter dökuyorum agliyor surekli.Mutlu edemiyorum.Galiba ara ara bu sekilde durumlarla karsilasacagiz.
HaLe31 Kbraisik 3 ay 20 günlük benimki bugün mahvetti beni her yerim ağrıyor bayıldım kaldım eşim ilgileniyor şu an bizimki 4. Ay atağında atak hesaplamada 2. Günündeyiz
Kbraisik Kbra_1992 aynı bizimde öyle 😢 nerdeyse gündüz uykusu yok gibiydi yatıyor hemen uyanıyor. Geceleride çok sık uyanmaya başladı ne yapıcaz bilmiyorum sürekli ilgi istiyor ama bi süre sonra ondan da sıkılıyor.
Kbraisik Eda0798 birde sinirleniyodur eminimki bizimki öyle sinirden meme reddi yapıyor aç ama inadından almıyor. Ne yerde ne gökte diyorum ben artık hiç bir yerde durmuyo çünkü.
Eda0798 Kbraisik biz 2. Aydan beri meme reddi yaşadık ve artık emmiyor sadece mama içiyor gerçekten çok üzülüyorum sürekli ağlıyor
Kbraisik Tosbik2068 inanılmaz huysuz katıla katıla ağlıyor bazen ortada hiç bir sebep yokken napıcamı şaşırdım
Bademilam Benim de kızım 2 ay 5 günlük normalde kucakta durmayı sever gecen hafta onda bile agladı yalnız memede durdu 1 hafta boyunca, doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu çıktı şurup kullandık huysuzluğu gecti şükür