lequenn ben de aynı durumdayım 15-20 gündür süt sapmayı bıraktım 6 ay sağdım ve sütüm son günlerde aşırı azalmıştı boşa uğraş gibi geldi havalar da sıcak olunca gevşek davrandım süt en son tamamen kesildi.
Tembelliğimden bebeğimin rızkını da kesmek istemiyorum acaba benim akıbetim ne olur