Merhaba anneler, oğlum 10aylık henüz altta 2 dişi var. 2 gündür akşamları 37.5-37.9 oluyor ama 38e çıkmıyor. Sadece bakışları biraz halsiz gibi onun dışında yeme içmesi iyi. Çevremdekiler diş ateşidir diyor. Olabilir mi, 38i görürse acile götüreceğim🤷🏻♀️