Humus yok, özel bir aşı. 3. ayda ilk dozunu yaptı bizim doktorumuz. Eğer yaptırdıysanız menenjitten endişelenmeyin diye sordum ama yaptırmamışsınız, ama antibiyotik de vermek istemiyorsanız sağlık ocağının söylediğiyle kalmayın, bir çocuk doktoruna danışın derim. Çok geçmil olsun 🌼