ipekbocegimmm Tebrik ederim sizi, sağlıkla büyütün bebisiniz , ilk oğlumda bende başaramadım ama tecrübesiz ve acemiydim sağolsun annem sanki tecrubesizdi kaynanam mama verme aman sağma silikon uçta neymiş diye köstek oldu.ama çok şükür kızımda bu duyguyu tadiyorum ilk günden bu yana hergun şükrediyorum bu duygu çok başka çünkü her anne tatmali, bizde sarılık olmaması için EDS yontemi ile mama verdik sonrasında memeye dönüş çok daha kolay oldu tavsiye ederim zorlanan annelerimize 46 günlük olduk gaz sancılarimiz var çokça🤗