Merhabalar, benim 13 aylık bir oğlum var. İlk 3-4 ay kolik bir bebekti sonrasında ara ara gaz sancıları çekiyorduk. Son 2-3 aydır çok ciddi düzeyde gece uyanıp ağlamaları oluyor. Salatalık, kiraz, kayısı gibi bağırsak çalıştıran meyveleri vermediğimizde gaz sancısının azaldığını rahat uyuduğunu fark ettik. Bu şekilde beslendiğinde karın ağrısı olması normal mi? Sizce sağlık problemi söz konusu mu?
Artık çok ciddi anlamda üzülüyorum bu duruma ve aşırı yorgunum. Yardım ederseniz sevinirim.