Kuzeybey2209 Merhaba anneler 10 aylık oğlum 1.aydan beri ağzı sürekli açık dili dışarıda isteyince kapatıyor ama sürekli o şekilde sizin başınıza da geldi mi ne yapabilirim nolur yardımcı olun böyle mi kalacak bilmiyorum
kezibanuan Kuzeybey2209 merhaba benim kızımda 7 aylık dili genelde hep dışarıda oğlunuzun düzeldi mi acaba
Kuzeybey2209 Ftmvrs13 solunumda sıkıntısı yok canım doktoruna geçen gün götürdük normal dedi ama kafama çok takıldı
Kuzeybey2209 KucukAdamm dişlerinden dolayı oluyor 2 yaşına kadar tamamen kapatır kapanmazsa tekrar ayrıntılı bakarız demişti çok şükür kapandı şimdi normal
Azraceyhun Kuzeybey2209 merhaba bizim 2 yaş devamlı eli ağzında açık bazen diline vurur şeklnde sizinde öylemiydi
Kuzeybey2209 Azraceyhun agizi hep açık geziyordu salyasi akıyordu 2 yaşında geçti çok şükür ama şuan bile biseye odaklaninca aciliyor