Morfrenk Tahannesi25 bebekten bebeğe değişiyor malesef net bir kuralı yok. 10 günde 1 de yapabilir 5 günde 1 de, günde 2 kerede yapabilir
Gokcenaz22 Tahannesi25 canım benim kızımda 2 gundur yapmıyor bugun poposuna zeytınyag ile azıcık uyarı verdım ve ben bol zeytınyaglı yedım yaptı ama normal mıs kılo alıyormus bu evrede
ayazmommm Tahannesi25 kabızlık yoksa normal. Benim bebek te 5 günde bir haftada bir yapıyor. Eğer seninki de öyleyse kilo alıcak artık kendine et yapıyor o yuzden gec kaka yapıyor
changeyourlife Tahannesi25 poposuna zeytinyağ ile uyarı verebilirsin veya içirebilirsin ya da kayısı yersen sütüne geçiyor hemen bebek kakasını yapıyor
Tahannesi25 Morfrenk bu bir kabızlık değildir demi ya sabahtan beri içim rahatlamadi normalde günlük yapardı iki gündür yok sancı var belli huzursuz doktora mı gideyim yoksa bekleyim mi normalmi bilemedim
Morfrenk Tahannesi25 yok ek gıdaya geçmeyen bebekte kabızlık olmaz yavru, merak etme olur böyle şeyler arada. Ağlamaktan katılmıyor morarmıyorsa aşırı bir huysuzluğu yoksa sıkıntı yok. 1 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin ya da mamasına karıştır