Karanbuse11 Kızlar oğlum arife günü nezle olmuştu şimdi o biraz toparladı ama bana bulaştı burnum akıyo başım ağrıyo kafamı kaldıracak Halim yok emzirirken ilaç kullanabiliyomuyuz grip için
LtfyeAsaf Karanbuse11 parol 🙈 cidden işe yarıyo bende hem gribe iyi geliyo hem ağrıya herkes saçmalama parol içiceğime dua ederim diyolar ama bende işe yarıyo 😌 şu yaşıma kadar gripten adet sancısına kadar hep parol kullandım
Minikuzu Karanbuse11 kaynar su limon ve bal karıştırıp için zencefil yiyin. Kekik çayı için inşallah şifa olur
askbocusum_1 Karanbuse11 dikkat et canım covid olabilir.bende de ilk öyle oldu şimdi covidim 5.gunum ve çok çok kötüyüm.o yüzden bol bol vitamin al ve çok yaklasma bebeğine, eşine.
Sonsuzmutluluk Karanbuse11 Ben geçen hafta griptim bolbol ıhlamur bol su için ve parol alabilirsiniz maskeyle ilgilenin bebekle.
askbocusum_1 Goktuggg14 teşekkürler.ilk gün kas ağrısı baş ağrısı boğaz ağrısı vardı.sonra ateş mide bulantısı ve öksürük oldu.bugun gittim doktora ciğerime inmiş.
Goktuggg14 askbocusum_1 ya çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin dualarım sizinle bir an önce atlatırsınız inşallah 🤲
cemrenin_annesii Karanbuse11 ben nezle olduğumda prospan şurup tavsiyesi almıştım doktordan. Bi deneyin sizde isterseniz bna iyi gelmişti. Su için bol bol direnç düşmesin
Karanbuse11 cemrenin_annesii oğlum için kullanıyorum onu ben kolay atlattım çok şükür allah yardım ediyo annelere 🤲
Karanbuse11 aloeverrra covid için bi belirtim yok zaten sadece burun akıntısı ve halsizlik vardı oda ertesi gün geçti sonra aralıklı devam etti birkaç saat sürdü geçti derken bitti en son o yüzden ihtimal vermedim zaten oğlumun nezlesi bana geçti ve parol ile atlattım
ikimelekannesi_ Karanbuse11 Emzirmenin en kotu yani hastayken ne ilaç ne film ne bişey yapamıyorsun o acıyı çekip vücudun kendini iyileştirmesi i bekliyorsun çünkü çoğumuz yavrunun aç kalmasına kıyıp antibiyotik vs ilaçlar kullanmıyoruz ya da süte karışır korkusuyla falan
Karanbuse11 ikimelekannesi_ malesef öyle ya olsun onlar sağlıklı olsunlar da biz bi şekilde iyi oluruz diye düşünüyo insan allahtan eşim izindeydi emzirip ona verdim hep o ilgilendi o dönemde oğlum hala atlatamadı ben iyiyim şükür
aloeverrra Karanbuse11 bende de onlar vardı benim de iki güne geçti ama kovidtim ve bulaşım 14 gün devam etti iyiydim ama izole bekledim bence dışarı çıkmak için acele etmeyin yine de