Biz neredeyse blw yapmadik diyebilirim ama su an meyveleri falan eliyle yiyor ama kofte mesela yemiyor cigneyerek…illa yogurt ile yumusatmam lazim. 2alt 2ust disi var. boyle olup cigneyen var mi? Sabahlari yumurta salatalik ici ve yogurt+ceviz karisimi oglen kiymali pirinc veya benzeri bir tahil aksam da oglenden kalan veya oglen bittiyse yine biz ne yediysek ondan biraz veriyorum yogurtla. Toplam 2-3 cay bardagini gecmiyordur. Sizin nasil acaba? Neleri nasil yediiryorusnuz?