Yahya_17 muhtemelen gazdan dolayı sancısı var minnoşun😔 ne kadar çıkarsalar da bitmiyor o illet bir süre.
bir de kabız sayılabilmesi için kakasının sert olması gerekiyormuş.
eğer içiniz rahat etmezse çocuk doktoruna tekrar götürebilirsiniz, benim kızıma ultrasonda bakmışlardı, çok yoğun gaz çıkmıştı.