Merhaba hanımlar… Ben birkaçhaftadir yaşadığım bir sıkıntıyı paylaşmak istiyorum sizinle….
Bebeğim 2 aylik bugün. Göğsümün ucu yok silikon ile emziriyorum. Çoğunlukla emerken sinirlenip kucağımda çırpınıyor… Ağlıyor silikona hava veriyor ya süt boğazına kaçıyor yada ağzına aldigini dışarı atıyor… Ne yaparsam yapayım çözüm bulamadım. Gaz olabilir diyeceksniz sab simplex gaz damlası kullanıyorum. Ydiklerime çok dikkat ediyorum. Bu sorunu yaşayan var mı ne yapabilirim