Merhaba sevgili anneler bebeğim 4.ayını bitirdi kan damlası kullanmaya başladık bugün dışkısında 1 2 damlası nokta gibi kan var gibiydi az öncede pembe mukuslu gibi yapmış sizce ilacın etkisi mi yoksa başka birşeyden mi kaynaklı başına böyle birşey gelen var mı yardımcı olursanız sevinirim