Kızım 20 aylık olacak. Son 1 aydır gunde 3500 kere emıyoruz. Ben artık saymıyorum. Cunku hep kucagımda geliyor acıyor hatta yırtacak sekılde. Isın ilginci bu zamana kadar bu kadar hıc emmemıstı.uyurken emıyorduk. Simdi hep kucagımda meme diyor. Ne kadar sure boyle ilerler . Kesmem suan ıcın mumkun degıl kendini yerlere atıyor aglıyor. Goguslerm yeni dogan zamanı gıbı agrıyor ben inanamıyorum. Bu durumu bir ben mi yasıyorum acaba