Bugüne kadar kızım çok güzel emerdi bugün sabah ne olduysa memeyi tutmaz oldu çığlık atıyor katıla katıla ağlıyor.2 aylık. Acaba sütüm mü gelmiyor yada beğenmiyor mu diye sağdım pompayla ve bşbeornla verdim ordan içiyor normalde biberon vermiyorum. Emmesi çok güzeldi birden ne olmus olabilir napmalıyım düzelmesi için sürekli huzursuz 4 gündür