Umay3840 Sütümün azaldıgnı hıssedyrm kızlar bebgm doymuyor ne süt yapar nolır yardım edin 2 saattr emzrym ama sanki bosuna…
Elisaebril Umay3840 Mısır 🌽 bende süt yapmıştı tavuk suyu çorba ve anne çayı içiyorum bazen de kremalı bisküvi yiyorum
BurcuKucuk Umay3840 senin durumunda pek yeme içme ile alakası yok hormonlarla alakalı o yüzden yeme içme pek de fayda etmez
Snfk Umay3840 hamilelik varsa sütün pek bi değeri kalmıyor belli bir aydan sonra. Çünkü yediğin bütün besin maddelerini karnındakiyle paylaşmış oluyorsun. Sütüne nasıl yetsin ki 🤷🏼♀️
Pembepanterr Umay3840 Bebeğin kaç aylık canım bende de bir azalma oldu farkediyorum 17 aylık olduk yemekle desteklemeye çalışıyorum öğünleri daha çok ama hala süte düşkünüz
Sara33 2.5 ay boyunca önüne gelen herşeyi yiyen ve sonrasında sütü kesilen biri olarak söylüyorum ki sütün yemekle pek alakası yok su en büyük etken bol bol su iç canım
Elisaebril Umay3840 bende bulgur soğan süt yapar Demişlerdi yaptı ama gaz da yaptı bebeğe Mısır da öyle bir problem yaşamadık
Sara33 Umay3840 gece 2 ,3 de tatlı yıyordum sabah kalktığımda az sütüm olsun dıe ama asla olmuyordu canım