Karanim25 diş oldugunu sanmıyorum. O aylarda ellerini keşfediyorlar. Şapur şupur ellerini yiyorlae, salya üretimi de bol oluyor zaten. Diş olsa anlarsınız. Bişeyi şiddetli bir şekilde ısırır ağlar, emiyorsa sizi ısırır, uykusu değişir ağlayarak uyanır, zor uyur ve gece sürekli ağlayarak uyanır.