BirEylulMeselesii Süt azaldı gibi hissediyorum onuncu çekişe anca geliyor lork lork içiyor sonra bitiyor gibi ek gıdada güzel yiyor ama kilo alımı yavaş devam sütü vermeli miyim mamalardan falan? Hangisini önerirsiniz ?
Nura34 BirEylulMeselesii benimde 9. Aydan sonra sütüm azaldı mama vermeye başladım suan mama ek gıda şeklinde besleniyor bebeğim 11 aylık olduk😊
Blge28 BirEylulMeselesii normal bence yani benimde biraz geç gelir lıkır lıkır içer durur kısa sürede. Sonra diğer memeyi veririm. Önceden tek memede doyardı. Şimdi iki meme veriyorum.1 yaşında kızım. Zaten 1 yaşından sonra temel besin ek gıda oluyor. Anne sütü günde 3 defaya kadar düşüyor. Bebekte memeden mutlu ayrılıyor. Ben hiç düşünmemiştim sütüm azaldı mama vereyim diye. Sütün azalması çok normal