leylaserra 4 günlük kız bebeğim var. Pipisinden akıntı oluyor ve bir iki kez kanlı geldi. Bu normal mi? Nedeni nedir?
Hellolo leylaserra nedenini bilmiyorum bende yeni kız annesiyim 1 kere sümüksü bir şey gelmişti idrarını yaptığı kısımdan fakat bir kere oldupu için doktora götürmedim tekrarlamadı çünkü ama kan diyorsunuz bence bir doktorunuzu arayın yoksa bile bir doktora gösterin
Beyziikoo leylaserra Kız pipi ne Allah seni ya 😂😂 Gelir gelecek o canım korkma içindeki pis kan akarmış ebe ve hemşire bana öyle demişti bir süre sonra kendiliğinden gitti korkma 🤭
Deletedmom0099 leylaserra pipisinden demenizi anlamadım kız bebek demişsiniz ama genital bölgesinden bahsediyosanız eğer yenidoğanlarda anneden bebeğe kadınlık hormonu geçtiği için akıntı ve adet kanı gibi kan görmek normal demişti doktorum. siz yine de gittğinizde bi sorun mutlaka
Tubayagmur Bizimde başımıza geldi geçen hafta gittik acilen doktora endişelenecek birşey olmadığını anneden bebeğe geçen hormonlardan kaynaklı olduğunu söyledi doktor birkaç ay bile sürebileceğini belirtti
bugun3101 Anneden bebeğe geçen hormonlar. Kanama gibi olur adet gibi akıntıda olur. Bize doğduktan 3 gün sonra gittiğimi muayene de söylemişti doktorum. Korkulacak miktar da değil ve tekrarlamıyorsa stres yapmayın.