cncnd Bebeğimin poposu 10 gündür pişik ve kanıyor bazen iltihaplı gibi anneler doktorumuzun verdiği kremlerde işe yaramadı hamazic ile travazol kullanıyorum geçmesse dermatoloji ye gösterelim diyor var mı önerebileceğiniz yöntem 🥺🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ilkgozagrimm cncnd canım kaka filan yapınca ılık su ve pamukla yıka ıslak mendil kullanma birde arada bez takma havalandır geçmiş olsun
Narin9 cncnd ıslak mendille kullanma geçene kadar. Ilık suyla yıka yada temizleme pamuğunu ıslatıp sil en iyisi yıkamak ama sonra peçete ile kurulayıp pişik kremini öyle sür iyileşene kadar arada havalandıır bide
Zeyno32 cncnd kan testi yapıyorlar. Küçük olduğu için Alerji testi yapılmıyor,kan alıyor kandan Alerji değerine bakıyor.
HatFer135 cncnd canım marketkerde satılan arko nem var yeşil tüp küçük kutuda benim kurtaricim o olmuştu kortizonlu krem bile geçirmemisti denemedim bişey de kalmadı o jadra kanıyordu ki için acıyor du çok şükür birinci kullanimda hemen etki etti😊
cncnd HatFer135 yarın ilk işim onu almak olucak canım inan bende kortizonlu krem kullandım işe yaramadı gibi 🤦🏻♀️
Zeyynep cncnd kantaron yağı deneyin derim ben her bez değişiminde sürüyorum pişik kremi kullanmıyorum
HatFer135 cncnd bence de al canım ben evde hiç eksik etmem aşırı iyi yani aklına gelen herşeyi kullandım çareyi onda buldum yeşil tüp olan ama karton kutu