Kızlar bir aydır mahvoldum artık kızım 1,5 yaşında o yemeyi çok seven kız gitti ağzına lokma almayan bir çocuk geldi bir anda ve bir iki aydır böyle hiç birşey yemiyor meme meme meme mama yiyordu geceleri onu bile azalttı doktoruna götürdüm boy kilo güzel ama persentil de son geldiğimizden beri buyume hızı yavaşlamış dedi kendimi suçlu yorum yanlış bı şey mi yapiyorim diye zorlamiyorum da ama çok mutsuzum besinsiz kalıyor diye doktor argivit şurup verdi bu şekilde olup sonradan iştahı açılan var mı ya da bu şurubu kullanan nedendir acaba bu iştah kaybı 😔