Koalannesi Kizlar bugün ben bı yola niyetlendim sütten keseceğim kızımı inşallah ama göğsümu sagmam gerekiyormu biraktiran annneler bana yardimci olur musunuz bir kaç arkadaşım var sütten kestikten sonra Cok ağrı çekmişler .
Svlcftc Koalannesi 20 aylık bnde 10 gn oldu keseli.. bn hc birşey yapmadm sdce bekledm. Ağrım oldu üstüne yatamadm,göğsüm şişti,süt aktı fln derken sadce bekledm.. kendi kendi süt çekildi ve göğsüm söndü..
Koalannesi ikibebebiranne_ hani günde 1 kez falan göğsüm rahatlasın diye çünkü günde kaç kez emzirdigimi sayamiyordum artık
Lina_bal Koalannesi sanırım yemek konusundada biraz iştahsız size güveniyor diye düşünüyorum ben sabah kalkınca öğlen uykusunda birde akşam yatarken emziriyorum diğer öğünler hatırlatmamaya çalışıyorum gördükçe güveniyorlar sanırım
Lina_bal Koalannesi sanırım eylül doğumlu benim kızımda 22 aylık eylülde 2 yaş olacak inşallah hem doktorlar hemde kuranda 2 yaş olarak söyleniyor emzirme ben 2 yaşından sonra duruma göre kesmeyi düşünüyorum kesin 24 ayı bekleyin derim 2 ay kalmış
Lina_bal Lina_bal hem ne güzel sütünüzde varmış nasibini kesmeyin derim nacizane çünkü dediğim gibi hem tıbbi hemde dini olarak 2 yaş emzirme öneriliyor sütünüz varken emzirin derim 🥰
Koalannesi Lina_bal 1 Ekim doğumlu bende beklemek istiyordum ama çok zorlamaya başladı beni yarım saatte uyaniyor gece ve bırakmak istemiyor memeyi ağzında uyumak istiyor ve emerken diğer göğsümle oynuyor o yüzden çok yoruldum az kaldı deyip niyeti aldım bugün akşam üstü gecede emmeden uyudu artık dönmekte istemiyorum akli eriyor artık çünkü oda kararsız olduğumu anlarsa tekrar cesaret edemem teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🥰
berenduha Elinle rahatlayacak kadar sağ canım (çok değil) sonra buz kompresi yap birkaç gün içinde sütün çekilir ☺️
Koalannesi Svlcftc yaaa agrisina danayanam diye korkuyordum lahana yaprağı falan okudum nette o yüzden sormak istedim teşekkür ederim 🥰
Lina_bal Koalannesi rica ederim evet niyetlendiyseniz kararlı davranmak daha doğru Rabbim hayırlı ömür sağlıklı güzel gelecek nasip etsin 🥰
Yasemin38 @Koalannesi nnesi#13674082 canım en azından bir kaç gün geceleri uyku arasında emzir. Buzluğa büyük kalıp sabun koy iyice soğuduktan sonra göğsünde gezdir onu hem sütünün çekilmesini hemde sancın olmamasını sağlar.
Miskokulum26 Iyi akşamlar sizi çok iyi anlıyorum Allah kolaylık versin, sagma işine gelince bir ikinci gün birikmeden dolayı agriniz olursa az sagabilirsiniz yoksa ağrısına dayanamazsiniz