Arkadaşlar iyi akşamlar oğlum 10buçuk aylık normalde park beşiğinde yatıyor ama şu sıralar tutup tutup kalkmayı öğrendiği için uyanır uyanmaz tutup kalkıyor düşmesinden korkuyorum Allah korusun. Park beşiğin alt kademesine indirdim yatakta uyuyan çocuk oraya koyar koymaz uyanıyor ve uyumuyor bizde eşimle beşiği değiştirme kararı aldık. Siz neler kullanıyorsunuz yardımcı olur musunuz? Beşik değilde yatak mı almalıyım bilemedim bir türlü yardımcı olursanız sevinirim