Edafiko bende 1sene oldu evlenelı geldım buraya bende devletın doktorlarına gıvenmıyorum acıkcası arastrdım ıkı doktor ısmı soyledııler gıttım ben muanedeyken karnım acık 4 5 kısı gırıp gırıp cıkıor temızlık yok ılgılı yok bıde ulrtasyon fotosunuda vermıyırlar zaten 190tl olmus benım doktorumun cok memnun kaldım hem şakacı ve tecrubelı doktor. 2ay oldu dogum yapalı ama ozelde engının yerıne gelenede gıdebılırısn eger maddı durumun yoksa 190tl vermeye hastanede 85tl cunku o doktorda ıyı arkadasım gıdıyor