Lavinia_21 ben beslenmesi düzene girip kilo alımının yeterli olduğunu gördükten sonra vermiştim. Yani o günlerde sürekli emmek istiyordu, uykuya geçişte, uyku sonrası öncesi her an ve her koşulda. Anne iç güdüsüyle yavrum az daha süt içsin emzik diye beni emsin modundaydım. İlk kontrolümüzde doktor kilo boy takibinin iyi olduğunu onaylayınca emzik vermiştim. Şimdi öyle ağlayınca falan asla almıyor sanırım geç verdiğim için öyle bir alışkanlığı olmadı, sadece uykuya geçiş aşamasında alıyor. Eh bu da iyidir diyip devam ediyoruz😊