Elem27 Sizinde bebeklernz çok uyuyrmu 11 günlüğüz nasıl emziriyorsunuz arkadaşlar acıkınca aglıyrmu sizinkiler
ssnnmm Elem27 daha çok küçük en fazla 2saatte bir emmesi gerek altını açıp topuklarını sıkarak uyandırın sarılık olur kan şekeri düşer baygınlık geçirir istesede uyanamaz
Yelizasafbdr Yenidoğan bebisler çok sık uyurlar sizin onu uyandırıp emzirmenin gerekiyor ben yarım saate bir emziriyordum uzun süre uyurlarsa kan şekerleri düşüyor Allah korusun dikkt edin