Hanımlar 5aya giricek oğlum, ben tek bakıyorum esım gorevde ve dogal olarak hep benı bılıyo görüyor arada kayın valıdem m gole gıdıyorum yabancı bırı sevmeye kalktıgı an ağlıyor kirizw girergibi ama, böyle bır aglama yok ya, onlarda bıraz seslı severler yanı kısacası yabancı herkeze karsı asırı aglama kırızı yaşayan varmı 🤦🏻♀️🙏ve düzelirmi.