zeyzey14 Derin dondurucu kapağını açık unutan oldu mu acaba ben unutmuşum çok üzülüyorum bişeylerde vardı içindw
semaahmet zeyzey14 Benim ablam yapmış öyle şey etlerde varmış bide annemler evde yokmuş eve bı gelmişler evde sanki insan ölmüş oyoe kokmuş zor vallahi bı yere giderken önce dolaba bakiyom
semaahmet zeyzey14 hemde nasıl annem bir yerede gitse ablam eve gelip bişey alsa kadın hemen soruyo dolaba bak iyi kapat diye korkuyo onca eti diğer şeyleri çöp olmustu