Güzel anneler merhaba,
17 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz. Her ne olursa olsun bir türlü almıyor göğsümü. İlk haftalarda sarılık problemi de yaşadık o vesile ile hazır mamaya da başladık. Sütümü sadece sağıp içirebiliyorum. Emmediği için zamanla sütümde azaldı. Her 2 göğüste 30 cc anca çıkıyor. Kaç kez sağıp 60 cc tamamlamaya çalışıyorum. Yavrum için çok üzülüyorum. Memeyi ağzına değdirdiğim an kıyamet kopuyo. Napabilirim? Nasıl alıştırabilirm memeye? Fikirlerinize ihtiyacım var