Haziran98 benim doktorum Anne bebeğin aynasıdır demişti ve bizim davranışımız ruh halimiz, hamileliğimiz, doğum şeklimiz herşeyimiz bebeğimize yansıyor. Benim bebeğimde çok ağlardı, nezaman kii kendimi değiştirdim - bebeğim o gün boş boş ağlamayı bıraktı. Çok güleç bi bebek oldu elh. Sizde deneyin mutlaka🙏🏼♥️