Benimki de öyleydi. Kucağımda mışıl mışıl uyuyan bebek yatağına koyduğumda gözleri hiç uyumamıs gibi açılıyordu. Yarım kundağı deneyebilirsiniz. Bir de bu geçici bir dönem bir süre sonra yataklarına alısıyorlar ama siz yatağına koymaktan vazgeçmeyin. Bebişinizle mutlu huzurlu günler 🥰💁🏻♀️🙏🏻