Tubasel24 panik yapmayın çok normal benimde 3 aylık bebeğim var bizee yaşadık doktoruna sorduğumda çok normal demişti yavaş yavaş azaldı. Hatta bebeğin yanında korkuyo mu acaba dedim, sakın korkudan bahsetmiyoruz dedi bebekler korkmayı bilmezler dedii