Bir hafta bebeğimin sadece uykudan sonra burnu hırlıyordu aile hekimine getirdim alerjik dedi şurup verdi . Zamanla geçmedi ve daha çok dikkar çekmeye başladı doktora getirdim bronşiolit dedi antibiyotik ve hava veriyoruz ilaçla fakat 1 hafta oldu bazen çok iyi hiç birşeyi yok gibi bazen nefessizlikten boğulur gibi oluyor burnu tıkanıyor çok ağlıyor . Varmı bu hastalığı yaşayan ne zaman normale döneriz 😔