Gamzelibayan Kızlar 1 yasındakı kızım 3 haftadır ishal 4 kere hastaneye götürdüm özelde dahil tahlıllerınde hafıf enfeksıyon vardı o gectı ama ishali gecmedı doktor salgın var bısey yapamayız serumdan başka bısey dıyolar
Gamzelibayan 5 cesıt şurup kullandım ıshal ıcın ama gecmedı 4 kere serum aldı hala gecmedı😞şimdide sulardan oluyo dedı doktor hazır su kullanıyorum ama aynı
Gamzelibayan Noooname kullandım yoğurda koydum sade suya koydum mamasına koydum kullandım ama yıne geçmedi