Elisa77ebru Biz hiç kullanmadık canım. Doktor dan doktora fark ediyor. Aynı hastanede 2 doktora gittim biri direk verdi diğeri hiç başlamadı. Şükür ilk doğduğundan şimdiki zamana kadar yaşıtlarına göre gayet iyi. O yüzden başka doktorlara da sor derim. Ek gıdaya geçtiğinde de zaten yemeklerden de alır diye düşünüyorum 🤔 ama en önemlisi doktorunun neyi uygun gördüğü dediğim gibi.