defnosgeldii 2 aylık bebeğim bir gün çok iyi ağlamıyor uyuyor ertesi gün deliriyor asla uyumuyor devamlı ağlıyor susturamıyoruz sırayla böyle gidiyor günler artık çok yoruldum :((((
Poncikellaa defnosgeldii 2ay 18 günlük kızım aynı öyle bi gün ii bi gün aşırı huysuz tam ooh diyorum düzeldi yok ertesi sabah bi başlıyo huysuzluğu ne altını değiştirebiliyorum ne üstünü fiydirebiliorum oyun oynama fln zaten imkansız yatırdığm an oynasın diye ağlıyo hiç bi şey yapamıyoruz sinirlerim bozuluyo artık 💆🏻♀️
defnosgeldii Poncikellaa vallahi aynı ya evde bakamadım 8 saat uzaklıkta ailemin yanına geldim burdada aynı kaç kişiyiz yine susturamıyoruz bıktımm
Poncikellaa defnosgeldii benim de 2 haftadır kayınvalidemler burda çok rahat ettim sağolsunlar ama tabi döndükleri zaman yine devam onlar bile şaşırdı zaten görnce😬böyle huysuz mu olcaklar acaba merak ediyorum sürekli bana 40 çıksın düzelir 3 aylık olsun düzelir dediler şimdide 6 aylık olsnda bi diyolar 🤦🏻♀️
defnosgeldii Poncikellaa ay evet ya bizimkilerde aynı şeyleri söylüyor :(( şimdi 3 ayı bekliyoruz çok gazlı bir bebek o bitsin biter diyorlar ama inancım sıfır geçen her günü kar sayıyorum ne zaman düzelecekler acaba :((
Poncikellaa defnosgeldii 2ay 20 günlük kızım mucize olması gerekiyor bu huysuzluğun bi anda geçmesi için ben pek ümitli değilim yani 3.aydan 😬 artık sadece sağlığı yerinde olsun katlanıırız napalım diyip avutmaya çalışıyorum kendimii 🙏🏻