[silindi] İki bebeklerimiz doğduğundan beri şu anda 3,5 aylıklar gündüz hem emzirip hem gece vermek için sağıyorum. Yani gündüz sağdığım sütleri gece veriyoruz. Gün içerisinde o kadar yorgun düşüyorum ki gece en azından biraz uyuyayım diye gündüzden sağıyorum. Böyle birşey hiç bilmiyordum ama çok şükür ne uykularında ne de kendilerinde bu kadar zamandır bir sorun olmadı :) bence ne zaman sağabiliyorsanız o zaman sağın verin yavrunuza çok fazla böyle şeyleri düşünmemek lazım.