HappyKids Merhaba canımız annelerimiz; “Bebeklerde Dil ve Konuşma Gecikmesi Neden Olur? Nasıl Tedavi Edilir? “ başlıklı yazınız yayında! Bebeklerin Dil ve Konuşma Becerisi Nasıl Şekillenir? Bebeklerde Dil ve Konuşma Gecikmesi Nasıl Anlaşılabilir? Bebeklerde Dil ve Konuşma Gecikmesinin Sebepleri Nelerdir? Bebeklerde Dil ve Konuşma Gecikmesi Tedavisi Konu başlıklarının içerikleri linkte! https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebeklerde-dil-ve-konusma-gecikmesi-neden-olur-nasil-tedavi-edilir/ 🌸 Bebeklerinizin ilk kelimesi ne oldu? Kaç aylık/yaşında ilk kelimesini duydunuz? 🌸 Sizin bebekleriniz ne zaman konuştu? Her hangi bir gecikme yaşadıysanız neden olduğu hakkında bir uzman ile görüştünüz mü? 🌸 Bebekleriniz şu an kaç aylık ve kaç kelime söyleyebiliyor?
Merveturhan HappyKids 43 aylik oglum uzun uzun,cumleler kuramiyirdu ama dun ogrendimki dil bagi,varmis hareket ettirtmiyor basina boyle bisey gelen varmi nasil oldu gectimi doktor ne dedi
Liyaninannesii HappyKids 19 aylığız hemen hemen her şeyi söylüyoruz hatta iki kelimeli cümlelerde kullanabiliyoruz kedi geldi, köpek gitti, neden korkuyosun (bu en çok kullandığı) bide bak şimdi diyor bu cümleleri beni benden alıyor 🤤🤤🤤🤤
Efa 21 aylik hala kelimesi yok. herseyi anliyor ,anlatiyor ama kelimelerle degil.doktor bekleyelim dedi ,inat ediyor olabilir dedi. kitap okuyorum .iletisim kuruyoruz diye düşünüyorum. genetik mi? ben de geç konusmusum. çok kafama takmak istemiyorum ama üzülüyorum.
prensannesi1111 Efa benm bebegm de 1 bucuk yasinda vava dede nene diyor sadece bazen anne der gibi oluyor ama sonra unutuyor bende endiseleniyorm babasi da gec konusms ama bilemedm ya anliyor dediklerimizi ama
Meryem_42 Benim oğlumda 19 aylık kendini anlatıyor ama kelime yok baba diyor bazen bide değişik sesler kelimeler çıkartıyor anlamsız bol bol konuşuyorum herşeyi anlatıyorum gösteriyorum ama bilemedim
Bensum 26 aylık halen konuşamıyor üç dört kelimesi var sadece herşeyi biliyor anlıyor ama kelimelerle ifade edemiyor kendisini😕çokta sosyal insan canlısı bi bebek ama maalesef kelime yok☹️
YAMAN90 Bensum benimde öyle 26 aylık erkek herşwyi anlıyor kendince anlatmaya çalışıyor ama gerisi yok mesela şunları diyor anne nene mama meme hayır hadi bu kadar 🙄
Ozgesare Anne, baba ,dede, elma, ömer, karga, gakgak meme, havhav ,meee,kaykay,pisipisi,ehh( su istediğinde) bebeğim 18 aylık kitapta gösterdiğim nesneleri tekrar ediyor ben dil gelişimini normal buluyorum ama inşallah zamanla daha iyi konuşur😊
Benimoykum HappyKids şuan 2.5 yaşında kaç kelime söylediğini saymam mümkün değil baya bizim gibi sohbet ediyor 4 ay önce kendini pek ifade edemezdi artık o ara telaş yapmıştım bir çok doktora konuşma uzmanına danıştım neden konuşmuyor diye TV minimum kitap okuma maximum olduğu halde demekki açılmak için zamanı vardı hastalanınca hastanede yattık bir hafta ilk gün birden konusmaya başladı korku tetikledi
yigitalpannesi Burada dil ve konuşma gecikmesinden bahsediliyor bazıları anlamamış herhalde Allah daha güzel günler göstersin evlatlarımıza,ama bu sorunu yaşayan anneleri evlatlarınızla övünerek çok konuşuyor bizimle sohbet ediyor diyerek mi rahatlatıyorsunuz
rbndmrcn yigitalpannesi ya o kadar haklısınız ki…Yazmış bilmem kaç aylık 45 kelimesi var cümle kuruyor iyi aferin daha güzelleri olsun bıcır bıcır konuşsun ama karşısında bu konuda hassas olan biri ya benim çocuğum niye konuşmuyor diye üzülüyor benim oğlum da 23 aylık kelimesi yok ağlarken anneye benzer bişey söylüyor baba yerine gaga diyor ki çok nadir onun dışında sessiz her şeyi anlıyor yapıyor ama konuşma yok gerçekten zor bi durum bu insanı yıpratıyor
Aslanatlas 33 aylık oğlum anlıyor hiçbir gerilik yok aklınıza gelebilicek herseyi yapıyor biliyor lakin anne baba bi kaç hayvan sesleri dışında asla konuşamıyor
ipegin_annesi 2 bucuk aylık agu bsladik me avv gibi hecelerle başladık çok hareketli sesler çıkarıyor ama çok konuşuyoruz gün içinde birlikte müzik diniyoruz.
demetakman Bizim kuzenin kızı 18 aylıkken şakır şakır konuşuyordu benim oğlum 15 aylık dede, gel, canı isterse anni diyor onun harici bütün gün ne - ne - ne diyerek herşeyi anlatıyor ama kelime yok normal mi bilemedim
Deryaaaa 25 aylık oğlum baba dede cici mama cız baybay anne (bazen) karpuz dandini dandini bak koş nene hayır çiş vb kelimeler kullanıyor az biliyorum sürekli konusuyorum ama anlamadım hala geriden geliyor