Dilcem28 calpol ateş düşürücüdür neden verdi anlamadım. Ateş haricinde hiç calpol kullan demedi doktorumuz, çok güvenirim iki bebegimi de aşılar dahil hep ona götürürüm. Benim kızım da geçen hafta öksürük hapşırık burun akıntısı vardı, öncesinde aşı oldu birkac gün bunlara ateş eşlik etti. Ben ateşi hep aşıdandır diye bekledim calpol dolven dönüşümlü verdim ateş bitti üç gün sonunda ama diğer şikayetler devam edince göturdum doktora. Hırıltılı geliyor nefesi bronşitten şüpheleniyorum dedi film çektirdik çok şükür o kadar ilerlememis. İlerleseydi iğne tedavisine başlayacaktı. İlaç tedavisine başladık bir hafta kullandık şimdi iyi çok şükür hepsi bitti. Farklı doktora gidin bence. İlerlemeden hastaligi hafif ilaçlarla atlatır. Birde cevizin arasındaki perdeyi suya koyup bekletin o suyu icirin. Balgama aşırı iyi geliyor. Ben hep yaparım. Geçmiş olsun 🌹